Vergelijk de prijzen

Aantal dagen: Meer Minder opties tonen
Betaalopties
Terug

Ervaringen Schiphol Parking

Zijn de ervaringen betrouwbaar?

Naast de prijs en de afstand tot Schiphol is het goed om ook de ervaringen van andere klanten mee te nemen in de beslissing om al dan niet te parkeren op één van de parkeerterreinen bij Schiphol. P3 Lang Parkeren of Schiphol Smart Parking hoort bij de luchthaven en daarom zal niemand aan de betrouwbaarheid twijfelen.

Maar hoe zit het met de andere aanbieders? Bijvoorbeeld Centralparking, Parkfly of Quick Parking? Vaak zijn de bedrijven onbekend en klinken de namen minder vertrouwd in de oren. Juist dan is het goed om de ervaringen van anderen te lezen! 

Ervaringen Central Parking, Parkfly of Quick Parking. Wie verzamelt ze?

Parkeeraanbieders kunnen zelf aan hun klanten vragen om ervaringen achter te laten op de website, maar ook kunnen zij derden inschakelen om ervaringen te verzamelen. Voorbeelden van bedrijven, die ervaringen verzamelen, zijn Kiyoh of The Feedback Company. Vervolgens kunnen parkeerbedrijven de ervaringen op hun website plaatsen.

Ervaringen verzameld via Kiyoh of The FeedBack Company zijn betrouwbaarder dan niet te controleren ervaringen geplaatst door de parkeerbedrijven zelf.

Ervaringen Parkfly en ervaringen Quick Parking.

De ervaringen bij Parkfly en Quick Parking, aanbieders van lang parkeren, zijn verzameld door Kiyoh en geven een goed beeld van de betrouwbaarheid en de serviceverlening. Een slechte ervaring zal ook getoond worden, maar een 100 % foutloze dienstverlening is onmogelijk. Vergeet de beste ervaringen en de slechtste ervaringen en bepaal dan uw keuze.

Ervaringen Central Parking.

De ervaringen bij Central Parking, een aanbieder van valet parking bij Schiphol worden verzameld door The Feedback Company. Helaas is het niet mogelijk om alle ervaringen te lezen op hun website, het gaat slechts om een selectie uit alle beoordelingen.